قرار من با خدا...

قرار من با خدا...

 قرار من با خـــدا این شد که...

من چشمامو ببندم...دستمو بذارم توی دستــــ خدا و باهاش برم جلو...

خدایــــا...قول بده توی مسیـــر دستمو ول نکنی...

قول بده مواظبــــ سنگای جلوی پام باشی...

قول بده مواظبــــ آخرش باشی...

من...تا جایی چشمامو باز نگه داشتم که می دونستم چی خوبه و چی بــــد...

ولی از این به بعدش با تــــو...

من اسمشو میذارم دوستـــی و تکیـــه به تـــو...

و تــــو اسمش رو بذار توکل...

می دونم از توکل به هرکس پشیمـــون میشـــم 

ولی از توکل کردن به تــــو هیچ وقتـــــ پشیمـــون نمی شـــم...

مواظبمــــون باش و هوامون رو داشتــــه باش...!!!



نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:38---23 تير 1399
this is the unique web
very nice...
thanks alot ...


زهرا
ساعت22:42---24 دی 1395
سلاااام سهیلا جونم منم خوبم مرسییی ...گاهی دلتنگ میشم که اونم رفع میشه به مرور زمان :-)
منم بد نبود به غیر چند مورد کارناممو بگیرم بیچاره میشم....
آره خوندم تو وب آرام بالاخره چیکار کردی ؟ مشاور رو میخوای چیکار دلت خوشه ها
نه بابا اصلا نمیتونم بدون گوشی زندگی کنم تو با اراده ای من نه
پاسخ:سلاااام عزیزم خداروشکر... خسته نباشی از امتحانات عزیزم . ان شاءالله که خوب میشی اگه هم خوب نبود برای نیم سال دوم تلاش میکنی جبران بشه . هیچی هنوز خبری از سی دی نشده . الان ک مشاور دارم میبینم خیلی خوبه روی کارام نظارت میکنه بهتر درس میخونم . معتاد ک میگن منظورشون شماس :D


زهرا
ساعت11:40---21 دی 1395
سلام سهیلا جونم حالت خوبه ؟
تقریبا ما تموم شدیم انشالله توام امسال بتونی تو یه رشته ی خوب قبول بشی
کار خوبی میکنی زیاد نت نمیایی کاش منم میتونستم ولی عادت کردم بدون نت نمیتونم بمونم
پاسخ:سلام عزیزم قربونت خوبم شما چطوری؟ ب سلامتی ... چه کردی؟! خوب بود ؟! اصلا وقت سرخاروندن ندارم نمیدونم ب برنامه خودم برسم یا مشاورم :-(
خودتو مجبور کن نیای ، عادت میکنی . اصلا نبود گوشی ی حس خوبی ب ادم میده :D


زهرا
ساعت22:34---13 دی 1395
سلاااااااام به سهیلا جونم خدارو شکر که حالت خوبه
منم خوبم ....این امتحانات تموم بشه یه نفس راحت میکشم
از خودت چه خبر؟
پاسخ:سلااااام زهراخانم گل مرسی عزیزم :-) ان شاالله همیشه خوب باشب . ان شالله ب خوبی تموم میشه :-) منم شدیداااا درگیر درسامم استرس کنکور رو دارم نمیتونم زیاد بیام نت .


زهرا
ساعت23:23---5 دی 1395
منم برم عزیزم خواهش میکنم:-)
شبت به خیر خدانگهدار
پاسخ:فدات :-)
پاسخ:سلام عزیزم مرسی عالیم . تو خوبی؟! درسات ؟! ان شاءالله حالشون خوب بشه واقعا ناراحت کنندس


زهرا
ساعت23:22---5 دی 1395
انشالله که حل میشه توکلت به خدا باشه
نه دیگه سهیلا جونم یه کم کوتاه بیا بلکه فرجی بشه
سهیلا پندارو میشناختی گاهی میاد وب داداش ؟ بیچاره تصادف کرده الان تو کماست اصلا حالم خراب شد شنیدم :-(

پاسخ:ان شاالله :-) تلاشمو میکنم :D اره یادمه وب هم داشت ، تو از کجا شنیدی؟! مطمئنی؟! طفلی :-( براشون دعا میکنم ان شاالله زود بهبود پیدا کنن


زهرا
ساعت22:59---5 دی 1395
لوکست منو کشت پیامها ارسال نمیشه
یه حرف و دوبار تکرار کردم
سهیلا جون میخوای بری مزاحمت نشم عزیزم ؟
پاسخ:لوکس با همه لجه : D نه قربونت مراحمی من معمولا دیر میخوابم ولی شما امتحان داری و باید درس بخونی پس استراحت کنی بهتره:-)


زهرا
ساعت22:44---5 دی 1395
آره عزیزم هستم :-)
پاسخ: مامان دلتنگم بشه هرگز غرورشو خرد نمیکنه اخه ی بار ی سال و خورده ای قهر بودن . شرایط تو چی؟! اخه اونی ک میخوایم پیدا نمیشه :D


زهرا
ساعت20:54---5 دی 1395
واااااااااای سهیلاااااااااااااااااااااااا
چرا باز قالبتو مشکی کردی قلبم گرفت (((
چیشده عزیزم چرا حوصله نداری ؟ چرا دلت گرفته؟
هر موقع خواستی بیام پیشت باهام حرف بزن شاید آرومتر شدی میخوای ؟
پاسخ:سلاام عزیزم . خب دلم گرفته بود گفتم ی جوری اروم بشم گریه نکنD خب ی وقتا مشکلات زیاد میشن گنجایش ادم پر میشه . قربون تو دوست خوبم بشم مرسی عزیزم که بفکرمی :-) الان قابو عوض میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 5 دی 1395 ساعت 6:9 بعد از ظهر توسط بانو |