خدا آرام جان ...

خدا آرام جان ...

 

 
 
 وقتی پایین ترینی خدا امید است
وقتی تاریک ترینی خدا روشنایی است
وقتی ضعیف ترینی خدا نیرو است
و وقتی غمگین ترینی خدا آرام جان است 


نظرات شما عزیزان:

ALONE WOLF NIGHT
ساعت12:51---23 تير 1399
ینی ایول با این مطالب قشنگت


پرنیان
ساعت18:05---13 مرداد 1395

پاسخ:وقتی لبخند می زنین زیباترین مخلوق خدا را نشون دنیا می دین:-)


پرنیان
ساعت18:32---12 مرداد 1395
دپرس نباش دیگه سهیلا
منم گریه مییییکنممممم هااااا
مگه قرارنبودمنوبذاری زیرذره بین بیای پوستموبکنی.پس چی شد؟
پاسخ: دپرس نیستم :-) خب پس گریه کنین :D . حوصله ندارم پرنیان جان


زهرا
ساعت12:31---11 مرداد 1395
سلااام سهیلا جونم خوبی ؟ چرا نیستی؟
سراغتو امروز از آرام میگرفتم...
امیدوارم حالت خوب باشه، منم امروز حوصله ندارم ولی چه میشه کرد
باید صبر کنیم
مواظب خودت باش عزیزم میبوسمت
پاسخ:سلام دختر خوب . مرسی عزیزم بد نیستم . حوصله ندارم بیام زهرا جان . مرسی عزیزم :-) فدات منم میبوسمت


پرنیان
ساعت17:36---10 مرداد 1395
میگن تعارف اومدنیومدداره ها
حالامایه تعارف زدیم توهم روهواقاپیدی؟
میگم حالامیخوای خییییییلیم به خودت فشارنیارحوصلت بیادسرجاش.تاهمین جابسه دیگه
پاسخ: خب اذیت نمیکنم :-) فشارم بیارم نمیاد سرجاش افتاده رو لج :D


پرنیان
ساعت1:26---10 مرداد 1395
منم خوبم.خداروشکر
حالادرسته کلییییی اذیتم کردی ولی باورکن نگرانت شدم
الان که بهتری دیگه؟حال وحوصله ات اومدسرجاش؟
پاسخ:ان شاءالله همیشه خوب خوب باشین . بد نیستم مرسی . نه کاملا هر وقت برگشت دوباره اذیتتون میکنم :D


پرنیان
ساعت14:51---8 مرداد 1395
سلام سهیلاجون.خوبی؟
چرانیستی چندروزه؟خدایی نکرده مشکلی که پیش نیومده؟
پاسخ:سلام پرنیان جان :-) مرسی عزیزم خوبم شما خوبین؟ دو روزی حوصله نداشتم بیام بعدش هم نبودم . نه عزیزم :-)


پرنیان
ساعت14:55---4 مرداد 1395
سلام .پیامم درموردقالب وبت بود.بااینکه من رنگای تیره رودوست دارم ولی وبت خوشگلترشده این مدلی
خب البته هرکسی سلیقه ای داره.
ولی این تم فیروزه ای شودوست دارم
پاسخ: :-) من عاشق رنگ فیروزه ای و آبی اسمونیم . رنگای تیره فقط از مشکی خوشم میاد


پرنیان
ساعت13:21---3 مرداد 1395
سلام سهیلاخانوم.خوبی؟
من یه پیام دیگه هم داشتم ها.نرسیده؟؟!!
پاسخ:سلام پرنیان جان :-) مرسی خوبم شما خوبین؟! همه رو تایید کردم احتمالا نرسیده :-)


زهرا
ساعت17:38---2 مرداد 1395
سلام سهیلا جونمبه به قالب نو مبارک،وبت قشنگ بود قشنگتر شده
پستت قشنگ بود واقعا که ماها به غیر خدا هیچ کسو نداریم
پاسخ:سلام زهرا جان :-) مرسی عزیزم . اره امید همه ناامیداست :-)


زهرا
ساعت17:36---2 مرداد 1395
‏عموم میخواست ببینه سیگار میکشم یا نه ‍
گفت بعد غذا چی میچسبه ؟
گفتم چایی ️..
گفت بعدش چی؟
گفتم خواب
گفت نمیخوای یه نخ سیگار بکشی من ضایع نشم؟
پاسخ::-)))) اعصاب نداشتنا خوب اومد :D اصلا در چنین زمانی بهتره با من حرف نزنن ^_^


پرنیان
ساعت16:24---2 مرداد 1395
"خداوند"تنهاروزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمی شود،تنهاکسی است که بادهان بسته هم میتوان صدایش کرد،باپای شکسته هم میتوان سراغش رفت،تنهاخریداریست که اجناس شکسته رابهتربرمیدارد،تنهاکسی است که وقتی همه رفتندمیماند،وقتی همه پشت کردندآغوش میگشاید...

خدارابرایت آرزودارم

سلام سهیلاجون.خوبی؟پستت که عااااالیهمیبینم که همتون یه دستی به سروگوش خونه کشیدین.قالب نومبارک.خوشگله
پاسخ:سلام پرنیان جان مرسی خوبم :-) شما خوبین؟! مرسی بابت متن زیباتون . اره گفتیم تنوعی بشه :D
پاسخ:زمینه سفیده :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 11:10 قبل از ظهر توسط بانو |